چهارشنبه

اعزام سیدمصطفی تاج زاده به بیمارستان و نگرانی از بیماری قلبی وی


صبح امروز سیدمصطفی تاجزاده برای ادامه درمان چشم به بیمارستان فارابی اعزام شد.

به گزارش کلمه، بر اساس دستور پزشکان معاون وزیر کشور دولت سیدمحمد خاتمی می بایست اول آذر ماه به بیمارستان اعزام می شد که به دلیل ممانعت نیروهای امنیتی و ناهماهنگی بین بند دو الف و دادستانی از اعزام چند ساعته او به بیمارستان خود داری شد. نهایتا نیز این اقدام دیرهنگام به دنبال پی گیری های مدام خانواده صورت گرفت و با اعتراض پزشک معالج مبنی بر دیر اعزام شدن بیمار به بیمارستان رو برو شد. ماموران امنیتی سپاه که همراه تاجزاده بوده اند در این زمینه خود را بی تقصیر دانسته و مقامات بالاتر را مسئول معرفی کردند.

بر اساس این گزارش با توجه به عارضه جدیدی که در حین مرخصی اخیر تاجزاده، خانواده ی او در جریانش قرار گرفته بودند، بنا بر توصیه متخصصین قلب، این زندانی سیاسی در بیمارستان فارابی تحت معاینه پزشک متخصص قلب قرار گرفت که فشار بالای او یعنی فشار بین ۲۰ و ۱۹ علی رغم سابقه قبلی تعجب پزشک معالج و همراهان بیمار را برانگیخت.

پزشک قلب بیمارستان فارابی بالا رفتن کراتین خون و مشکلات کلیوی را علت محتمل این عارضه خطرناک دانسته و تاجزاده را از ادامه روزه داری به شدت منع کرد؛ اما معاون وزیر ارشاد دوران میرحسین موسوی با احترام به نظر پزشکان؛ تمام علت اصرارش بر روزه داری را اعتراض به اقدام غیر قانونی قرنطیه و انفرادی دانست.

پزشکان ضرورت بستری شدن این زندانی سیاسی در یکی از بیمارستان های تخصصی قلب و کنترل و نظارت کامل را مورد تاکید قرار دادند. تاجزاده سومین سال روزه داری اش را در اعتراض به ۲۸ ماه ایزوله و انفرادی را که از بیستم آبان ماه اغاز کرد سپری می کند.

اکنون، پس از مشکل تاری چشم مشکلات قلب و کلیه نیز بر بیماری های این عضو دربند سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و جبهه مشارکت ایران اسلامی اضافه شده است.
Balatarin

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.