دوشنبه

دیدار خواهر و برادر سعید زینالی دانشجوی مفقود شده با احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر ایران


دیدار خواهر و برادر سعید زینالی دانشجوی مفقود شده با احمد شهید

منبع -الناز و مسعود خواهر و برادر سعید زینالی، دانشجوی ناپدید شده، 12 نوامبر 2012 با دکتر احمد شهید در برلین ملاقات کردند. در این دیدار آنان از نحوه دستگیری برادرشان در 23 تیرماه 1378 پس از اعتراضات دانشجویی 18 تیر وناپدید شدن او و پیگیری های پدر و مادرشان برای یافتن فرزند دلبندشان، اطلاعات کامل و دقیقی در اختیار احمد شهید قرار دادند و از ایشان درخواست کردند از مقامات قضایی ایران بخواهد تا به درخواست های مادر رنجدیده شان پاسخ دهند و بگویند چه بر سر سعید آورده اند!

الناز و مسعود زینالی با یادآوری روزها و سال های پر رنج 13 سال دوری از برادر، در حالی که به شدت متاثر شده بودند از فشارها و تهدیدهایی که خود و خانواده به ویژه مادرشان با آن روبروهستند توضیحاتی را ارائه دادند و از حق خود برای یافتن برادرشان دفاع کردند.

آنان از دکتر احمد شهید درخواست کردند برای یافتن مفقود شدگان سیاسی در ایران به ویژه سعید زینالی، تلاش و از حقوق آنان دفاع کند.

الناززینالی از خاطرات تلخ دوران نوجوانی و جوانی خود که همواره توام با هراس، اضطراب و وحشت بوده و بازداشت خود و مادرش- اکرم نقابی، تنها به دلیل تلاش برای یافتن سعید، حکایت کرد و یادآور شد که از این پس صدای مادرشان را به تمام نهادهای حقوق بشری و مردم آزاده جها ن خواهند رساند.

لینک مربوط 
Balatarin

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.