دوشنبه

خاطرات محافظ ارشد خمینی، جعفر شفیع زاده

با انتشار خاطرات محافظ ارشد خمینی، جعفر شفیع زاده، که لینک دانلود این کتاب ارزشمند در این صفحه هم گذاشته شد، اولین کاری که جمهوری اسلامیدست نشانده غرب کرد، انکار وجود شخصی به این نام بود!!
در ویدئوی زیر خواهید دید که مهدی هاشمی از سران انقلاب اسلامی در فیلم اعترافات خود به روشنی از جعفر شفیع زاده نام می برد.
این اعترافات قبل از اعدام سید مهدی هاشمی گرفته شده است که درگیر جنگ قدرت با خمینی شده بود و باید خذف میشد. در انتهای این اعترافات وی به همدستی جعفر شفیع زاده (محافظ مخصوص خمینی از پاریس تا جماران فردی که اعترافاتش در کتاب پشت پردهای انقلاب نوشته شده است ) را تایید میکند و البته جعفر شفیع زاده در همان سال از ایران فرار می کند و بعد از مدتی توسط وزارت اطلاعات وسایر سرویسهای جاسوسی خارجی سرش زیر آب میشود و از صحنه روزگار محو میشود..
تا به امروز رژیم دست نشانده جمهوری اسلامی بر این بود که حتی وجود جعفر شفیع زاده را منکر میشد و میگفت همچین کسی وجود خارجی نداشته است . ولی با بیرون آمدن این سند تاریخی نه تنها وجود جعفر شفیع زاده را تایید بلکه تمام محتوایی کتاب پشت پردهای انقلاب را نیز به اثبات می رساند .برای اطلاعات بیشتر در مورد اعترافات جعفرشفیع زاده محافظ مخصوص خمینی را در کتاب پشت پردهای انقلاب بخوانید تا اطلاع پیدا کنید که خمینی را چه کسانی و چگونه به ایران آوردند و سازمان جاسوسی سیا چه نقشی در هدایت شورش 1357 داشت و خمینی چطور مستقیم از سیا دستور می گرفت، هفده ونیم ملیون دلار پول سرهنگ قضافی چه نقشی داشت و سرقت موزهای ایران در دی ماه هزارسیصد پنجاه و هفت و به سرقت رفتن الماس دریایی نور وخیلی از آثار گرانبهایی تاریخی که از موزهای ایران توسط رفسنجانی ویک گروه آمریکایی به سرقت رفت و چرا الان این الماس گرانبها روی تاج ملکه انگلستان نصب است!!! و جواب هزاران سوال شما در این کتاب است . لطفا این کتاب را که به فرمت پی دی اف است از لینک دانلود کنید و حتما بخوانید و به دیگران هم اطلاع رسانی کنید .تا ما ملت ایران از تاریخ و اتفاق های ناگوار و تلخ رخ داده در مملکتمان درس بگیریم . تا دیگر دشمنان ایران و ایرانی نتوانند یک همچین راهزنان و جنایتکارانی مثل خمینی را به ما به عنوان مرد خدا و ناجی ملت ایران و نایب امام زمان و ... جا بزنند و قورباغه را به ما بجایی قناری بفروشند!!!


لینک دانلود مستقیم کتاب بی نظیر "در پشت پرده های انقلاب"


اینجا کلیک کنید :




Balatarin

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.