یکشنبه

! مصاحبه ای با یک جلاد عربستانی


" « افتخار من اینست که حکم خدا را اجرا میکنم. »"

« برام اهمیتی نداره، ۲تا، ۴تا، یا ۱۰تا. تا زمانی که اراده ی الهی رو جاری میکنم مهم نیست چند نفرو اعدام میکنم. »


محمد سعد البشی 40 ساله پدر هفت فرزند هست که هر روز بیش از ۷ نفر را گردن می زند.


البشی در زندان طائف کارش دست بند یا چشم بند زدن به زندانیان قبل از اعدام شدنشان بوده است.


« این پیش زمینه باعث شد میل به جلاد شدن در من بوجود بیاد. وقتی این منصب خالی شد من درخواست پذیرش دادم و بلافاصله قبول شدم . »


موقع کار آرامش دارم چون در حال انجام عمل الهی هستم. شبها هم خیلی راحت میخوابم.

من هم مثل بقیه یک زندگی عادی دارم. کارم هیچ مشکلی برای زندگی اجتماعیم بوجود نیاورده. »
« ما توی این کشور، جامعه ای داریم که خوب میفهمند قانون خدا یعنی چی. 
شمشیرم چیزی حدود ۲۰۰۰۰ریال سعودی (تقریبا ۳۳۰۰ یورو) می ارزد.
این شمشیر خیلی تیز هست. مردم شگفت زده میشن که با چه سرعتی سر رو از بدن جدا میکنه. »
بعداز ورود اعدامی به میدان من حکم اعدامو میخونم و بعد از ادای شهادتین در یک چشم به هم زدن گردن زندانی رو میزنم. »

او تعدادی از زنان را هم اعدام کرده است!

تفاوت زیادی بین اعدام زنان و مردان وجود ندارد جز اینکه زنان باید موقع اعدام حجاب داشته باشند و به جز من کسی اجازه ندارد به آنها نزدیک شود. 
« برای قطع عضو، به جای شمشیر از یک چاقوی تیز مخصوص استفاده میکنم. 
وقتی میخوام دست رو قطع کنم از مفصل قطع میکنم. ولی در مورد پا، اولیا امر برام مشخص میکنن که از کجا قطع کنم و من هم تبعیت میکنم. »
با افتخار میگوید:
« من پسر ۲۲ ساله ام، المساعد‌ رو، با موفقیت به عنوان یک جلاد آموزش دادم و او برای این کار تایید و انتخاب شد.» 

آموزشها روی نکاتی مثل اینکه چطور شمشیر را در دست بگیرد و به کجا ضربه بزند، متمرکز شده بود و البته بیش از اینها، شامل مشاهده ی عملی اعدام برای کارآموز بود. 

« فکر نمیکنم همسرم از من بترسه. من با عشق و مهربانی با خانوادم رفتار میکنم. وقتی از اعدام برمیگردم اونا از من نمیترسن. بعضی وقتا حتی در تمیز کردن شمشیرم به من کمک میکنن. »



((این شخص مجری احکام اسلام و کتاب قران است که برای پیروانش مقدس بشمار میاید))


قضاوت با شما !!!
Balatarin

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.