سه‌شنبه

تداوم بی‌اطلاعی از حسن صارمی و فرزندانش

 هرانا - علی‌رغم گذشت قریب به بیست روز از بازداشت حسن صارمی، حامد و شهلا صارمی، هیچ اطلاعی از سرنوشت این افراد در دست نیست.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، صبح روز پنج شنبه ۱۶ خرداد ماه سال جاری، مامورین وزارت اطلاعات ۳ تن از اعضای خانواده‌‌ی علی صارمی، زندانی سیاسی‌ای را که در سال ۸۹  اعدام شد؛ در خانه و محل کارشان بدون هیچ توضیحی دستگیر کردند.

حسن صارمی(غلام حسین صارمی) برادر علی صارمی به همراه ۲ فرزندش حامد و شهلا صارمی که سابقه‌ی هیچ گونه فعالیت سیاسی ندارند، با نشان دادن حکمی مبنی بر بازداشت و اتقال ایشان به بند ۲۰۹ زندان اوین، بازداشت شده‌اند.

گفتنی ست که علاوه بر بازداشت، ماموران امنیتی منزل و فروشگاه آقای صارمی را تفتیش کرده و لوازم شخصی ایشان را نیز ضبط نمودند.

حسن صارمی، متولد سال ۱۳۳۸، دانشجوی رشته‌ی علوم اجتماعی و فعال در زمینه‌ی حقوق کودک است. هم‌چنین حامد صارمی متولد سال ۱۳۶۰ و فارغ تحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌ی مدیریت صنعتی می‌باشد.

شهلا صارمی نیز که از ضعف فیزیکی در رنج است و به همین خاطر دارو مصرف می‌نماید، متولد سال ۱۳۶۴ و دانشجوی رشته‌ی صنایع است.

بی اطلاعی از وضعیت نامبردگان در حالیست که همسر آقای صارمی هر روز به شعبه‌ی ۶ بازپرسی زندان اوین مراجعه می‌کند تا دستکم اطلاعی از وضعیت جسمی و روحی اعضایِ خانواده‌اش کسب نماید.
Balatarin

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.