چهارشنبه

بيانيه اول ماه مه بهنام ابراهيم زاده فعال كارگري محبوس در زندان رژیم ضد انسانی جمهوری اسلامی



روز اول مه، روز 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر را گرامی میداریم

اول مه روز ما کارگران و همه مردم به جان آمده از توحش سرمایه داری حاکم است. روز اعتراض ما علیه فقر و گرانی و دستمزدهای چندین برابر زیر خط فقر است. اول مه را همه با همه در صفی سراسری و جهانی گرامی بداریم.

اول مه روز نه تنها ما کارگران، بلکه روز معلمان، پرستاران، بازنشستگان و همه مردم است. روز اعتراض علیه بردگی جنسی و بیحقوقی زن است. روز اعتراض علیه استفاده از کار کودک و خارج ماندن چند میلیون کودک از چرخه تحصیل است. 

روز اعتراض علیه اعتیاد و همه مصائب این جهنم سرمایه داری حاکم است و روز همه انسانهاییست که قربانی توحش سرمایه داری هستند. در این روز مهم حول همه خواستهایمان برای داشتن یک زندگی انسانی گرد آییم و با اعلام صدای اعتراضمان به این جهان وارونه این روز بزرگ اعتراضمان را گرامی بگیریم. 

اعلام کنیم که به دستمزدهای چند برابر زیر خط فقر تن نمیدهیم. اعلام کنیم که به اینهمه بیحقوقی و محرومیت تن نمیدهیم. اعلام کنیم که کارگر زندانی و زندانی سیاسی باید آزاد شود و به این ترتیب با قطعنامه هایمان و با اعلام خواستهایمان سرود آزادی و برابری را سر دهیم.

اول مه روز ما کارگران است. ما که نمیخواهیم استثمار باشد و با پایان یافتن این بردگی کار، میدانیم که جهانی آزاد خواهد شد. از همین رو در اول مه پرچم رهایی کل جامعه را بدست گرفته و با خواستهای سراسری توده مردم به جان آمده از فقر و فلاکت و برای آزادی و برابری اول مه را جشن میگیریم.

معیشت ، منزلت حق مسلم ماست
زندگی باد اول مه روز جهانی کارگر.

بهنام ابراهيم زاده فعال كارگري عضو كميته پيگيري تشكلهاي ازاد كارگري ارديبهشت 92
Balatarin

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.