آیا این جانیان جز به خود ، خیرشان به کسی رسیده ؟ به راستی چه میتوان گفت ؟ درد آور یا شرم آور ؟
جانباز شیمیایی هستم با پول یارانه زندگی میکنم فروش کلیه با گروه خونی O مثبت پاداش دفاع از اسلام و میهن بی توجهی و بی تفاوتی است؟ جانباز شیمیایی از خوزستان زرخیز هستم......
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
توجه:فقط اعضای این وبلاگ میتوانند نظر خود را ارسال کنند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
توجه:فقط اعضای این وبلاگ میتوانند نظر خود را ارسال کنند.