یکشنبه

۲۵۲ نماینده مجلس: قطار هسته‌ای ایران هرگز متوقف نمی‌شود


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ۲۵۲ نماینده مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه ۶ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه ای درباره مذاکره آتی هسته ای میان ایران و گروه ۱+۵ که روز سه شنبه ۸ اسفند در آلماتی قزاقستان برگزار می شود، صادر کردند.
متن این بیانیه که  از سوی علیرضا منادی عضو هیئت رئیسه مجلس قرائت شد به شرح زیر است:
با توجه به موضع منطقی و روشن نمایندگان ملت بزرگ ایران نسبت به موضوع هسته ای به عنوان حق مسلم ملت، نکات ذیل را به عنوان تذکر و هشدار جدی مطرح می کنیم.
۱- تیم مذاکره کننده با جدیت از حقوق ملت ایران در چارچوب عهدنامه NPTو مقررات آژانس دفاع و هرگونه تقابلی را بر مبنای این حقوق و منافع ملی صورت دهند.
۲- از دو کشور روسیه و چین به عنوان اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل انتظار می رود از زیاده خواهی ها و درخواست های غیر منطقی آمریکا تبعیت نکنند و از اصول عهدنامه NPTبه ویژه اصل ۴ که حق داشتن فناوری هسته ای را  می دهد دفاع کنند و مخصوصاً با روش های جدید پلیسی کردن عرصه اقتصاد جهانی از سوی آمریکا مقابله کنند.
۳- آمریکا همه روش های جنگ روانی، صدور قطع نامه های غیر قانونی و اعمال تحریم های فرا قطع نامه ای را آزموده و پاسخ ملت بزرگ ایران را در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دریافت کرده است بنابراین ادامه این راه آب در هاون کوبیدن است و پیشنهاد ما به عنوان نمایندگان ملت بزرگ ایران به آمریکا و هم پیمانان غربی این است که واقعیت های هسته ای امروز جمهوری اسلامی ایران را بپذیرند و سیاست تقابل را به تعامل تغییر دهند و بدانند قطار هسته ای ایران در چارچوب اهداف صلح آمیز هرگز متوقف نمی شود.
Balatarin

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.