جمعه

انصراف اعتراضی محمد سیف زاده وکیل زندانی از عمل جراحی


سحام نیوز: بعلت بدرفتاری مامورین، محمد سیف زاده از عمل جراحی بازماند.

به گزارش کلمه، در پی بی احترامی و بد رفتاری پاسیار شعبه اعزام زندان اوین و دژبان بیمارستان مدرس با محمد سیف زاده و خانواده اش این زندانی سیاسی از ادامه درمان انصراف داده و روز یکشنبه ۲۶ آذرماه ۹۱ به بند ۳۵۰ بازگشت.

در حالی که دادستان تهران اجازه ملاقات با بستگان و حضور همراه در کنار این زندانی سیاسی بیمار را داده بود ولی مامورین و دژبان بیمارستان مدرس در اقدامی غیرقانونی دستور دادستان تهران را نادیده گرفته و با وی و خانواده اش بدرفتاری کرده و مواردی که مقام قضایی مجوز داده بود را رعایت نکردند که همین امر باعث اعتراض سیف زاده شده بود.

این فعال حقوق بشر که چندی پیش به دلیل بیماری همورئید تحت عمل جراحی قرار گرفت قرار بود که صبح روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه ۹۱ بار دیگر عمل جراحی شود که روند درمانی متوقف شده و اقدامات پزشکی بر روی وی ناتمام ماند.

سیدمحمد سیف زاده که از سالهای پس از انقلاب اسلامی وکالت بیش از سیصد پرونده حقوق بشری را به عهده داشته است، در آبان ماه سال هشتاد و نه به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق شرکت در تاسیس کانون مدافعان حقوق بشر ایران به نه سال زندان و ده سال محرومیت از وکالت محکوم شد که این حکم در دادگاه تجدید نظر به دو سال کاهش یافت.
Balatarin

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.