چهارشنبه

دو زندانی سیاسی به زندان رجایی شهر تبعید شدند


خبرگزاری هرانا – محمد سیف زاده و مصطفی نیلی دو تن از زندانیان سیاسی محبوس در زندان اوین بدون اعلام قبلی به زندان رجایی شهر تبعید شدند. 

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز گذشته سیدمحمد سیف زاده، عضو موسس و زندانی کانون مدافعان حقوق بشر که در ماههای پایانی محکومیت زندان دو ساله خود قرار دارد، از بند ۳۵۰ زندان اوین تحت عنوان انتقال به بهداری خارج گردیده و بدون اینکه بتواند وسایلش را جمع آوری نموده و یا از همبندیانش خداحافظی کند، به زندان رجایی شهر کرج انتقال یاقته است. 

هم چنین مصطفی نیلی از فعالان سابق دانشجویی دانشگاه امام خمینی قزوین و عضو اسبق تشکل دانشجویان اصلاح طلب این دانشگاه نیز که از مرداد ماه سال ۹۰ در حال تحمل زندان ۳ ساله خود در بند ۳۵۰ بود، نیز همراه با محمد سیف زاده به زندان رجایی شهر انتقال یافته است. 

گفتنی است بعد از جدایی استان البرز از استان تهران، زندان رجایی شهر در استان خارج از تهران به حساب می آید و انتقال تنبیهی زندانیان به زندانهای خارج از استان طبق آیین نامه اجرایی سازمان زندانها و اقدامات تامینی، عملی غیرقانونی محسوب میشود.
Balatarin

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.