سه‌شنبه

تظاهرات در اسلو با خواست تعطیلی سفارت رژیم اسلامی ایران در اسلو و قطع روابط سیاسی و دیپلماتیک دولت نروژ با رژیم جمهوری اسلامی


زمان و مکان : شنبه ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۲ , ساعت ۱۳ تا ۱۵ در مقابل وزارت خارجه نروژ
ما همه مخالفان رژیم جهل و جنایت حاکم بر ایران و همه احزاب، سازمانها و نهادهای اپوزسیون جمهوری اسلامی را به شرکت فعال در این تظاهرات فرا میخوانیم.
جمهوری اسلامی ۳۳ سال است که حکومت ترور و نقض همه حقوق مردم ایران بوده است و زندگی روزانه مردم را به یک کابوس مبدل ساخته است. بیش از سه دهه است که بطور سیستماتیک به سرکوب مخالفین خود مشغول است و یک آپارتاید تمام عیار را علیه زنان اجرا کرده است. دهها هزار نفر را اعدام کرده و صدها نفر را در داخل و خارج کشور ترور کرده است. جمهوری اسلامی ستون فقرات جنبش فوق ارتجاعی اسلام سیاسی و ترویسم اسلامی است و با دنبال کردن سیاست اتمی، به فضای جنگی دامن میزند و سایه شوم جنگ را بالای سر مردم نگه داشته است. جمهوری اسلامی نه فقط کابوسی برای مردم ایران بلکه، معضلی برای کل بشریت است.
جمهوری اسلامی یک حکومت جانی و آدمکش است و دول غرب همواره با آن مماشات کرده و در پی دیالوگ و استحاله آن بوده اند.
امر بستن همه سفارتهای جمهوری اسلامی و آفریقای جنوبیزه کردن این رژیم کار مبارزه و تلاش مردم ایران و جهان است. بستن سفارت جمهوری سلامی در کانادا این فرصت را فراهم میاورد تا همه آزادیخواهان در همه جای جهان به میدان بیایند و فریاد بزنند بجای سیاست های مماشات با جمهوری اسلامی و تحریم های اقتصادی که به خانه خرابی و فقر بیشتر مردم منجر شده است، سفارتخانه های جمهوری اسلامی در سراسر جهان باید بسته شوند. باید به همه روابط سیاسی، دیپلماتیک و فرهنگی با این حکومت خاتمه داده شود. جمهوری اسلامی ایران باید از نظر بین المللی منزوی و طرد گردد و از همه مراکز و نهادهای بین المللی اخراج گردد. مردم ایران با یک حکومت منزوی و طرد شده بهتر میتوانند تعیین تکلیف کنند و آن را از پای در آورند و خود را از شر آن خلاص کنند.
سفارت رژیم اسلامی در اسلو لانه جاسوسی و ترور جانیان حاکم بر ایران است. خواست بستن این مرکز سازماندهی ترور و جاسوسی خواست همه انسانهایی است که مجبور به فرار از ایران تحت حاکمیت رژیم اسلامی شده اند.خواست تعطیلی سفارت رژیم در نروژ دفاع از مبارزات مردم ایران برای سرنگونی این رژیم است. به این تظاهرات بپیوندید. 
Balatarin

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.