جمعه

ضبط بیش از ۲۹ هزار قطعه تجهیزات ماهواره‌ای در استان بوشهر


خبرگزاری هرانا - جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر از ضبط بیش از ۲۹ هزار قطعه تجهیزات ماهواره‌ای در پنج ماهه اول سال جاری توسط پلیس امنیت عمومی استان بوشهر خبر داد.

بنا به گزارش خبرگزاری فارس، نعمت‌الله منصوری ظهر امروز در جمع فرماندهان انتظامی بوشهر اظهار داشت: "مأموران اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر در راستای برقراری امنیت اجتماعی و همچنین مبارزه با تجهیزات ماهواره‌ای از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد ۲۹ هزار و ۶۸۲ قطعه تجهیزات دریافت از ماهواره در سطح استان بوشهر را کشف و ضبط کردند."

وی در ادامه مدعی شد: این پلیس طی عملیات‌های مختلف در سطح استان، تعداد ۱۸۵ هزار و ۵۵۸ حلقه محصولات ضد فرهنگی کشف و ضبط کرد.

منصوری ریشه بسیاری از جرائم را در جامعه بدحجابی دانست و تصریح کرد: پلیس بوشهر طی مدت مذکور با افزایش گشت‌های امنیت اخلاقی به بیش از ۱۵ هزار نفر افراد بدحجاب تذکر داده و آنان را ارشاد کرده و از دو هزار و ۳۳۱ نفر تعهد کتبی اخذ نمود ضمن اینکه ۱۷۸ نفر را نیز به مراجع قضایی معرفی کرد.

این مقام انتظامی در ادامه از برخورد جدی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر با اصناف خبر داد و گفت: این پلیس از فروردین ماه سال جاری تا پایان مردادماه، تعداد ۱۸ هزار و ۵۹۶ واحد صنفی را مورد بازرسی قرار داد که از این تعداد ۳۱۱ صنف به دلیل تخلف پلمب شده‌اند. 
Balatarin

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.