شنبه

ممانعت از اجرای کنسرت گیتار در بوشهر با خواندن نماز جماعت


خبرگزاری هرانا - اخیرا یک گروه موسیقی در بوشهر با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد قصد اجرای موسیقی در یکی از سالنهای شهر بوشهر را داشت با ممانعت جمعی از افراد خودسر روبرو شد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، این افراد که خود را «امت حزب الله» می‌نامیدند با اقامه نماز نسبت به اجرای این گروه موسیقی اعتراض کردند که اداره ارشاد بوشهر نیز اقدام به تعطیلی این کنسرت نمود.
مسئولین اجرای کنسرت گیتار که از سابقه چنین اقداماتی مطلع بودند برای پیشگیری از لغو کنسرت، از نیروی انتظامی برای جلوگیری از اینگونه اقدامات خودسرانه کمک خواسته بودند که این نیرو‌ها نیز تنها نظاره گر اقدامات غیرقانونی این افراد بودند.
گفتنی است گروه موسیقی زریاب که قرار بود کنسرت گیتار نوازی را در یکی از سالنهای شهر بوشهر برگذار کند از دفتر موسیقی وزارت ارشاد مجوز دریافت کرده بودند.
مسئولین اداره ارشاد علت لغو کنسرت را حمایت از موسیقی محلی اعلام کردند این در حالی است که چندی پیش نیز گروه موسیقی «لیان» که به اجرای موسیقی محلی بوشهر مبادرت می‌کند نه تنها از اجرای هر گونه کنسرت محروم شده است بلکه برای تمرین گروه نیز سالنی در اختیار ایشان قرار داده نمی‌شود.
منابع محلی به هرانا گفتند علت ممنوع الاجرا شدن گروه «لیان» به دلیل رقص «محسن شریفیان» رهبر گروه در فستیبال فجر بوده است.
Balatarin

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.