شنبه

آیا این جانیان جز به خود ، خیرشان به کسی رسیده ؟ به راستی چه میتوان گفت ؟ درد آور یا شرم آور ؟




جانباز شیمیایی هستم
با پول یارانه زندگی میکنم
فروش کلیه با گروه خونی O مثبت 
پاداش دفاع از اسلام و میهن بی توجهی و بی تفاوتی است؟
جانباز شیمیایی از خوزستان زرخیز هستم......

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.