ﺑﺮﮔﺮﻓﺘﻪ اﺯ ﻭﺑﻼﮒ ﻋﺼﻴﺎﻥ http://0304n.wordpress.com/2012/07/13/
ﺑﺎ ﺷﻨﻴﺪﻥ اﻳﻦ ﺳﻮاﻝ ﺷﺎﻳﺪ ﺩﻫﻬﺎ ﭘﺎﺳﺦ ﺭا ﺩﺭ ﺫﻫﻦ ﺧﻮﺩ ﻣﺮﻭﺭ ﻛﻨﻴﺪ!
شاید فکر کنید جنگل های آمازون با مارهای 200 کیلویی آناکوندا یا پیتون های هفت متری و تمساح های غول پیکرش خطرناک ترین جای زمین باشد و یا ممکن است محدوده ی «مثلث برمودا» در اقیانوس اطلس را نقطه ی خطرناک زمین بدانید که همه چیز را می بلعد!
ﺷﺎﻳﺪ اﻳﻨﺠﺎ, ﺷﺎﻳﺪ آﻧﺠﺎ!
با این حال نقطه ای در جهان وجود دارد که از جنگل های آمازون و اﻟﺒﺘﻪ اﺯ ﺑﻘﻴﻪ ﻧﻘﺎﻃﻲ ﻛﻪ ﺣﺪس ﺯﺩﻩ اﻳﺪ هم خطرناک تر است.
خطرناک تر بودن این نقطه از زمین نسبت به آمازون از این جهت ﺣﺎﻳﺰ اﻫﻤﻴﺖ اﺳﺖ که در آنجا چند ده میلیون انسان زندگی می کنند در صورتی که در آمازون و در بین مارها انسانی وجود ندارد..
در این نقطه از زمین شما نمی توانید با صدای بلند، در خیابان بخندید؛ مگر آنکه مطمئن شویدعناصر کشنده در اطراف شما حضور نداشته باشند.
در این بخش از زمین نداشتن حجاب یا همان چادر و روسری و … هم تهدید جانی محسوب می شود و ممکن است عناصر کشنده شما را به عنوان فاحشه مورد تجاوز قرار دهند، آنهم در محیط های ترسناک شبیه سیاهچال.
در این منطقه همچنین در گرمای سوزان تابستان زنان باید حواسشان به تارهای مویشان باشد تا از روسری شان بیرون نزند تا نکند دلی بلرزد یا ایمانی سست شود ! لباس های زنان باید تیره ،کلفت و ترجیها مهوع باشد !
در اﻳﻦ ﻧﻘﻂﻪ اﺳﺮاﺭ ﺁﻣﻴﺰ اﺯ ﻛﺮﻩ ﺧﺎﻛﻲ اﮔﺮ ﺷﻤﺎ ﺳﻪ ﺑﺎﺭ ﺑﺮاﻱ ﺳﻼﻡ و اﺣﻮاﻟﭙﺮﺳﻲ ﺑﻪ ﻳﻜﻲ اﺯ ﺑﺴﺘﮕﺎﻥ ﻧﺎﻣﺤﺮﻡ ﺧﻮﺩ(ﺑﻪ ﺯﻋﻢ ﺩﻳﻦ ﻗﺮﻭﻥ ﻭﺳﻂﺎﻳﻲ اﻳﻦ ﻣﻨﻂﻘﻪ) ﺩﺳﺖ ﺑﺪﻫﻴﺪ ﻣﺴﺘﺤﻖ ﻣﺠﺎﺯاﺕ اﻋﺪاﻣﻴﺪ!
این منطقه، جایی است که اگر در آن بیش از 3 بار بخاطر خوردن یک استکان ودکا دستگیر شوید، جان خود را از دست خواهید داد! و دیدار با دوست جنس مخالفتان می تواند به حبس یا شلاق منجر شود و اگر رابطه ی جنسی هم در میان باشد آنوقت شما و خانواده تان مجبورید روزهای بسیار پر استرسی را پشت سر بگذارید.
علاوه بر موارد فوق که خطراتی بالقوه محسوب می شوند، موارد فراوان دیگری را نیز می توان برشمرد که خطر جدی بدنبال دارند. مانند تلاش برای دسترسی به رسانه های ارتباط جمعی مانند اینترنت آزاد یا ماهواره، کوه پیمایی و دسته جمعی مختلط، آب بازی کردن در پارک، بازکردن روسری در خودروی شخصی و ….
اﻳﻦ ﻣﻨﻂﻘﻪ ﺟﺎﻳﻴﺴﺖ ﻛﻪ ﺭﻭﺯﻫﺎﻱ ﻗﺒﻞ اﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺗﺶ ﺷﻤﺎ ﺭا ﺑﻪ ﺭاﻱ ﺩاﺩﻥ و ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺣﻖ ﺗﺸﻮﻳﻖ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ, اﻣﺎ ﻳﻚ ﺭﻭﺯ ﭘﺲ اﺯ اﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﭘﺎﺳﺦ ﺷﻤﺎ ﺑﺮاﻱ اﺣﻘﺎﻕ ﺣﻖ , ﺑﺎﺗﻮﻡ , ﮔﻠﻮﻟﻪ , ﻛﻬﺮﻳﺰﻙ ,ﺷﻜﻨﺠﻪ,ﺗﺠﺎﻭﺯ,ﺭﺩ ﺷﺪﻥ اﺯ ﺭﻭﻳﺘﺎﻥ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﻴﻦ, ﺧﻔﻘﺎﻥ و ﻣﺮﮒ اﺳﺖ
ممکن است با خواندن مطالب بالا مرا به بزرگ نمایی متهم کنید.
برای اثبات گفته هایم یک مثال می زنم؛ فرض کنید شما با دوستانتان در یک مکان عمومی مثل پارک با صدای بلند می خندید! ناگهان یک عنصر کشنده، به سمت شما می آید و با شما جر وبحث کرده و به ناگاه اسلحه اش از فاصله ی 20 سانتیمتری به سمت شما می گیرد و در یک چشم به هم زدن شلیک می کند و شما می میرید. به همین راحتی! حالا فرض کنید شما تنها فرزند خانواده ای باشید که پدرش را هم دو ماه قبل از دست داده باشد!
ﺑﻴﮕﻤﺎﻥ ﻣﺎﺭﻫﺎﻱ ﺩﻭﻳﺴﺖ ﻛﻴﻠﻮﻳﻲ ﺁﻧﺎﻛﻮﻧﺪا ,ﺗﻤﺴﺎﺡ ﻫﺎﻱ ﻏﻮﻝ ﭘﻴﻜﺮ و ﻣﺎﺭﻫﺎﻱ ﻫﻔﺖ ﻣﺘﺮﻱ ﭘﻴﺘﻮﻥ ﻧﻴﺰ نتوانسته اند چنین تجربه های وحشتناک و خفقان آور را بر زیر دستان و هم نوعان خود اعمال کنند.
ﺣﺎﻝ ﻓﻜﺮ ﻣﻴﻜﻨﻴﺪ اﻳﻦ ﻣﻨﻂﻘﻪ ﺧﻂﺮﻧﺎﻙ ﻛﺠﺎﺳﺖ?
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
توجه:فقط اعضای این وبلاگ میتوانند نظر خود را ارسال کنند.